lördag 20 december 2008

6 barns mamma


Ja dra på trissor...det trodde jag aldrig..men idag har jag upplevt det...har gått väldans bra...trodde det skulle bli kaos..men först när mamma Linda visade sig då blev det KAOS!!!
Jag hade först mina 3...sen Emil (Nina å Ante julhandlade), Noel ( Linda julhandlade), Åsså var Ebba här..Lindas barn..(men dom stannade bara ett tag)...så sen blev jag bara 5 barns mamma...åldrarna på ala dom här barnen är Hampus och Emil 5½, Ebba 5, Elliott 4, Noel 3 och Tilly 2½...men skulle gärna göra om det...Patrik jobbade å det var då tur det..hade nog blivit gråhårig i förtid annars...
Nä det är bra man kan ställa upp på varandra...å det var en JÄDRA tur att jag hade varit smart å gjort bort julklapparna...vad hade ni annars gjort? NÄ nog är det tur ni har mig...Visst fi**or..nä jag menar flickor!!??!?!?!

Inga kommentarer: