fredag 14 augusti 2009

Vinkväll

Vinkväll med grannarna + Nadia...treevligt trevligt...
saknar en viss person å du som tar åt dig...så är det DU!!!
Vi sitter här och spelar egenskapsspelet...gud vilket självförtroende man får...tack till er som gett mig alla fina kort!!! Man blir bara så glad...



Har varit till stan idag å hälsat på Maria..grannens kompis....himla trevlig prick...vilken underbar dag...lugnt och skönt!!! Försöker få dig en viss Nadia att sjunga...hon är sååååå bra...hört hon en gång på dopet..å tycker det var så fint...hon är snart på G!!! Ska snart gå å spela Buzz...
Saknar dig gumman...den jag saknar är ingen mindre än NINA!!! Men det tror jag nog att ni redan visste...ska nu fortsätta att vara trevlig....skulle bara gå in å lägga in 2 bloggadresser men fastnade här...men nåja...puss på er alla....
Fick just ett kort av Nadia att jag hade stora bröst å hade en form...men saken är den att det stod from....så hon ändrade sig å sa att jag är from Sweden!

Jaja tack å hej...nu kom Patrik förbi å säga hej.... puss puss...

Inga kommentarer: