lördag 19 december 2009

Tjat...tjat å tjat...

Det var ett himla tjat om att jag inte skriver i bloggen...men man tar sig aldrig tid att göra det...har fullt upp med facebook...farmville...cafeworld mm...hittat massa gamla kompisar....
ja vad har hänt sen sist då? Tilly har blivit 3 år...Elliott har blivit 5...fy fan vad tiden går fort...Tilly har haft vattkoppor. Hampus har börjat skolan...men det kanske jag redan skrivit...minnet!?!?!
Jag ska byta arbetsställe...har kvar några turer hos gubben oxå...men vet inte om jag kan påstå att det blev så mycket bättre...men jag ger det ett sista försök...(Har varit där förr)

Folk gör slut nu å till höger å vänster...är det vinterdepression eller? Varit tillsammans länge å sen är det bara slut...karlar!!! Vad är det med dom?

Ja nu har ni fått ett litet inlägg iallafall...så får se när nästa kommer....

Puss puss

Inga kommentarer: