torsdag 10 april 2008

Ja då var man här då

Ska försöka knåpa ihop ett bra första inlägg..Kan börja med att säga välkommen till mig själv. =)
Ostor du fick som du ville. Idag så har jag suttit på ett jobb möte i FYRA timmar. Å inte kom vi då närmre verkligheten ändå. Får se vart detta slutar...ingen som har ett jobb bara så där??
Barnen har haft magsjuka som kära Ostor kom med...SKÄMMES!!! Nåja...tur nån gillar mina kladdkakor iallafall. Hörde ett inlägg idag jag tyckte var ganska kul. Nånting i stil med..."jag värmer mig bara på din penis" haha....håller på med min Cambridgekur som börjar stå mig upp i halsen. Ska dricka TRE liter vatten om dagen..å jag kan säga att jagär inte nån vatten drickare...men det är bara å svälja...nä Åsa...tänkte inte på det...Nå sånt kommer inte på tapeten!!

Ha en bra kväll

2 kommentarer:

Åsa sa...

Välkommen hit! =)

Äh, det är bara att låtsas som att det är hallonkräm! Då går det bättre att svälja!! ;)
Ser fram emot att läsa dina spännande inlägg! Kram på dig!

Förresten, bannern blev skitbra!

Anonym sa...

Jo ska köra en vecka till. Ser fram emot att skriva å...Patriks förtjänst med bannern