söndag 20 april 2008

Ojoj vilket minne

Just ja..jag har ju en sida här..den har jag glömt bort. Hihi..nä måste nog börja med lite fiskolja å se om det blir nå bättre annars är man ju senil innan man är 30. Veckan som varit började med magsjuka å avslutade med magsjuka..jädra Åsa! Det mest underbara är ju SOLEN!!!!!! HOPPAS verkligen den är här för att stanna. Vägningen på Cambridge slutade med -3,6. Morgon vägningen var på -5. Så nu är det bara å fortsätta å kämpa. Tror nog jag ska fortsätta att byta ut ett mål ett tag till få se. Kanske händer nå på vågen ändå. Men GUD vad det är gott med MAT!!!
Idag är det å sol...så vi alla i familjen har tänkt ge oss ut å se om vi hittar nån bra grillplats å bara mysa i solen..grilla å äta mellis. Så nu tänkte jag ta å fixa i ordning lite. KANSKE återkommer om dagen senare. Beror på om jag kommer ihåg. Ha en bra dag..för det ska jag ha...Kram

Inga kommentarer: