söndag 29 mars 2009

Lilla prinsessan i familjen

Vad ska man skriva nu för ursäkt då...mitt minne kanske...eller ska jag skylla på att jag typ aldrig sitter vid datorn...båda är nog sanna.
Haft besök idag av Nina m familj - Ante som var å gjorde rätt för sig!
Det var trevligt...hade lite paket utdelning här...alla jätte nöjda...så nu ska jag bara fara å kika så batterierna och dammsugaren kommer på plats..så inte mamma plockar den nån annanstans.
Verre med barn var förbi förra helgen...SUPER kul att träffa dom..himlar vad dom växer. Fast lilla Mea verkar bli en Tilly...kul det finns fler sånna barn! Men dom kommer nog ikapp ska ni se.
Vi hade väg och mät dag
idag...2 månader sen sist. Ninas barn vann viktuppgången och mina vann längduppgången.
Ska snart äta...sen tror ag jag kastar isäng mina barn...dom är INTE glada idag...bråkar om ALLT som går att bråka om...pojkarna byter av flännet en efter en. Har fått in den finaste prinsessan av alla...tycker dom borde byta ut hon i Stockholm...eller vad tycker ni??
Ute bilderna är från en annan gång när vi var ute och lekte...men tänkte sätta in nå bilder så det inte bli så tråkigt för er som läser om mitt händelserika liv...puss på er...å ni som läser som har en bil över kan ju tänka på mig!!!!

Inga kommentarer: