onsdag 11 mars 2009

Tjat å tjat

Alla bara tjatar att jag ska börja skriva igen...men jag har ju inte haft tid...har lånat morsans bil så jag har i princip bott i bilen...men nu för ca 2 veckor sen så tog hon tillbax den. Så är det nån som har en bil så give it to me...
Har hänt en del på jobbet...ska kanske byta schema nu...å jobba ÄNNU mer...ja det är inte klokt...kommer å få ta ut skilsmässa å hela kittet...varannan helg har hon tänkt att vi ska jobba. JÄTTE KUL!!! Men jag söker vidare på annat jobb å hoppas på det bästa.
Läste min systers blogg...Du ser inte ut att må så bra gumman...å du vet att du kan ringa när du vill..finns hjälp...hör av dig så berättar jag mer.
En kompis hade på tal om att kanske flytta närmare..hade kollat på hus osv...blev super glad...men sen fick hon jobb. Inte lika kul...javisst var det ju roligt att hon fick sig ett jobb..men hade varit roligare om hon hade kommit närmare.
Ja vad har mer hänt på denna tid då...jag har ju sååååå jädra dåligt minne...blir fan bara sämre å sämre...men håller på att jobba med det...så hoppas det blir bättre...
Måste ju bara skriva om den 8 Mars...var och åkte madrass, pulka, bob vid skolan..var 3 familjer...väldigt trevligt var det...mutade sen Emil och sa att han fick följa med oss hem om jag fick rycka ut hans tand...så jag fick försöka...han hade ont men bet ihop...men tog lite tid så han gav upp....men sen när vi skulle packa ihop å gå hem så ville han ju med...men sa det att jag har ju inte dragit ut din and än...men gör det då sa han...så plopp sa det bara så var den ute...så GRATTIS Emil till din första tappna tand...
Det roliga sen var ju att både Hampus å Elliott ville ha lösa tänder....så tror dom längtar.
Har gjort om lite mer här hemma i Hampus lillrum...fått dit ett skrivbord och gjort riktigt mysigt...han blev himla stolt över det...Ska lägga in en bild när jag har mer tid.
Ny tvbänk, gardiner å mkt annat har jag med...kanske har skrivit det redan...
Nu ska jag fara på kurs så ha en bra dag...

3 kommentarer:

Ida sa...

Det är bara mycket tankar som far runt i huvudet. Och jag vet att det finns hjälp och var det finns. Å jag vet att jag alltid kan ringa. Tack.

Myzan sa...

Jippie, du är tillbaka!!!! *ler*

Veras garderob sa...

EN GO Å VARM MJUK KRAM HELT ENKELT!