onsdag 22 juli 2009

Dag med korsordslösning

Sprutar bara ord ur både ögon å öron på både jag å Erika tror jag...suttit både idag och går...
men det är tur vi blir smarta...om jag nu kan bli det...ska vara bra för minnet oxå å det lär ju jag behöva. Men nu är jag lite väl less för idag...måste nog vila hjärnan lite och ta en ny dag i morgon.

Ja det är väl som det som jag har gjort idag...ja å druckit flera liter kaffe.

Haft båda pojkarna borta i natt...så det var lugnt i morse till det plingade på dörren kl 10. Då steg jag och Tilly upp. Efter lunch kom Elliott hem...han sovde hos mormor å Hampus hos grannpojken.

Varit över till grannen en sväng efter middagen...Tilly är så rolig...samma frågor VARJE gång..åsså är hon såå förtjust i hennes katt så hon bär på den..drar den i vagnen men hennes högsta önskan är nog att få ta med han hem. Men tyvärr går ju inte det....skulle vi kunna ha katt skulle jag inte tveka..men Patrik är ju allergisk.

Nä nu ska vi natta barnen...men ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: