fredag 17 juli 2009

Nä nu måste jag....

SKÄRP MIG!!!! * Slår mig hårt i huvudet*

Ja hur många gånger har jag inte sagt det då...men nu hoppas jag att det blir så...har nämligen fått in resurser så blir kanske lite mer tid vid datorn nu. Men bara kanske.
Senaste tiden har det väl inte hänt allt för mycket vad jag kan minnas....
Har varit soligt så vi har bada * flera...fått lite färg..varit runt till lite olika folk...lärt känna en granne som flyttade in i April tror jag det var. Hennes son och Hampus ska gå i samma klass...
Hon är en härlig person...lika tokig som jag...
Ja ni...mer då....jag har ju inte det bästa minnet så det kanske blir lite hovenroven i detta inlägg....har semester nu i 5 veckor...Himla SKÖÖNT!!! Hoppas bara att solen kikar fram lite oftare...nu har det varit regn å ska i dagarna tre.
Vaknade upp idag med värsta nackspärran...inte skönt...har fortfarande inte släppt...hoppas det är borta imorgon inför Ume resan. Nä nu ha ni fått ett litet inlägg iallafall...ska försöka få i säng min lilla gulliga trotsunge....gud vad det kan vända fort...puss på er...

Inga kommentarer: