tisdag 6 januari 2009

Besök..

Haft besök idag hela dagen av Åsa, Peder, Edwin, Viktor och Oskar...dom har varit ute och lekt en stund innan det var dags för lunchen...den var det lek för fulla muggar...
När Tilly skulle sova fick dom sätta sig å spela ett tag...så det skulle vara lite ordning i stugan.
Sov utan blöja gjorde hon...utan att kissa ner sig...Bra tjejen!!! Hoppas nu bara att det funkar lika bra på dagis.
När hon sen vaknade till liv så började dom prata om middag...skulle äta pizza..jag jag kunde ju inte vara sämre jag...så vi beställde från Bergsbyn. Gott var det..
Efter middagen satt vi å jäste en stund innan dom skulle fara hem. TACK för idag...
Jag stökade undan lite efter alla barnen...å nu sitter jag här...
Ska nu gå å kika vad ungarna har för sig..verkar då leka å ha kul...

Måste även skicka en BAMSE KRAM till en vän som förlorat en nära vän...tänker på dig!!

Inga kommentarer: