onsdag 7 januari 2009

Trodde ALDRIG denna dagen skulle komma!!!!

Vaknade i morse å hundra gånger i natt...ont i magen och nervös som tusan...upp å kunde inte fika...så ni kan ju tänka er hur nervös jag var. Sen upp till stan...å hyperventilerade lite innan jag var framme på VÄGVERKET!!!
Körde...minns inte första sträckan...eller om vi körde direkt mot väg 364..sen mot Rönnbäcken och tillbaka till vägverket...så säger han...ja nu är vi tillbaka dit vi börja...mmmm sa jag då..ja körningen godkänner jag då...VA?!?!? Skojar du? sa jag...NÄ jag skojar inte...åååååååååååååå HERREGUD...trodde verkligen denna dagen ALDRIG skulle komma...Jag som trott jag har varit för dum för att köra bil....JAG HAR KÖRKORT!!!!!!
Fatta vilken frihet.
For till snälla mor och lånade bilen...fixade ett garage...så allt är nu klart..bara en egen bil...om nu inte mamma vill dela med sig...
Körde till Bergsbykiosken...Åliden...Krysset...hem å lämnade familjen,...till Nina...å till stan igen....ursviken...skelleftehamn...Ursviken....ojojoj vad jag körde....
nä nu måste jag sova så jag orkar ut imorgon igen....
ETT STORT GRATTIS TILL MIG SJÄLV!!! HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!!!!!

Anonym sa...

GRATTIS VERONICA!!!!!½!!!! :D

Anonym sa...

GRATTIS:) Det är så underbart att bara ta bilen och kunna åka iväg!! Jag tycker fortfarande att det är så skönt att ha körkort och då har jag haft det ett tag:)kram

Anonym sa...

Hej Veronika. Åsas mamma läser också din blogg ibland, så grattis till körkortet från mig o Valter kram UllaBritt

bc.svensk Online sa...

GRATTIS ÄNNU EN GÅNG...=)
Vi har dock inte hört ngt mer om bilen vi pratade om...Men vi fortsätter "ligga i"...

Veras garderob sa...

lagt in en utmaning till dig...gör den nu å uppdatera din blogg lite!!!