måndag 5 januari 2009

Skellefteå AIK!!!

Jobbat hela dagen idag...från kl 08.00-23.00

Skulle egentligen sluta kl 22
men vi har varit på hockey och sett Aik- Frölunda
Hade INTE höga förhoppningar på det...jag som är SÅÅÅ intresserad av sport..Men vilken stämning det var...å inte glömma spänningen....så nä...får nog bli stammis hädanefter.
Sen träffade jag Verres mamma Anette...alltid lika gullig..och fick veta att hon går in å smygläser min blogg ibland..tycker det var ganska roligt...då håller hon sig uppdaterad...nu när man aldrig träffas...hon tyckte barnen hade blivit så stora. Så en kram till dig nästa gång du läser. Lovar jag ska komma och hälsa på när jag har tagit körkortet...OM jag nångång gör det.

1 kommentar:

Anonym sa...

...jag smygläser lite faktiskt lite då & då.. :-)
Måste ju gratta till körkortetsom jag såg på Verres sida att du grejat!! :-)

Kram kram åsså ses vi väl på nästa match..eller hur?? :-D

kramar

Anette