måndag 22 november 2010

4 barn!!!


Jag har nu fått konstaterat att jag har 4 barn..men vem pappan är till den ungen vette fan! Måste vara nån sengångare som går i ide lite nu å då!!! 4:e barnets klocka ringde i 10 MINUTER!!! Jag ställde en till 11.10 HÖRDE INTE!! Stoppa den i örat på han...ja då vaknade han till å log..men mamma var arg...GUD FÖRBANNAT ATT INTE EN VUXEN KARL PÅ 37 ÅR KAN FÅ SIG UPP SJÄLV!!!! Inte konstigt man har magsår när man ska tänka på allt å alla.

Detta är EN av bilderna jag har när jag å Nina sprutade rakgele...å betydligt mer än så här hann det bli innan han vaknade..men vi hade iallafall roligt!

Nu har jag iallafall duschat och tänkte fara å hälsa p
å ungarna på skolan. Sen hämta lillan på dagis när vi far därifrån.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag..kanske kommer tillbaka sen.

Inga kommentarer: