torsdag 25 november 2010

Förb...sata...jävl....vinter helve....

Fy fan säger jag bara...slutade kl 20 idag på lassa. Skulle fara hem å säga godnatt till barnen tänkte jag..men bilfan bara krånglade..så tänkte att jag tar väl dunken å går till E-Lid å tanka i den då..ifall det var det....å det BLÅSTE vill jag lova...tankade i...å bensin över hela mig...vandrade tillbaka...denna gången hade jag blåsten bakanför mig så det gick lite bättre. Väl framme vid bilen jo vad händer där...öppnar dörren och letar den där röda pipen...icket...finns inte!!! Håller på å kissa ner mig...å hoppsan komme några droppar...stressade in på lassa igen i hopp om att jag skulle hinna på toa...PHU jag hann...men fanken benen var som 2 istappar...jaja...ut igen...tog tratten å klunkade i bensinen..men inte fan i helvete ska ni tro bilfan starta i allafall. kl 21 kom dom som var med mig i salen ut..å blev chockade av att se mig där fortfarande...så provade startkablarna i bilen gick IGÅNG!!! JIIIIPPIIII!!!!! Körde hemåt vägen..å det var nog det äckligaste jag gjort på länge...jag såg typ NADA,..fönstren isade igen..(har ingen värme i bilen) så låg väl på 50-70 hem...2 bilar blev då less så dom körde om..men det skiter jag i...mitt liv går före deras stress...
Förbi Nina å hämtade paketet hon hämtat ut till mig. TACK!!! Hade bilen i gång...vågade inte stänga av den..äh..biljäkeln stod å tuta när jag kom ut..hon tog sig inte förbi...
men nu är jag hemma...har stått i duschen ett tag å försökt tvätta bort all bensin lukt...men den sitter kvar. Ligger nu i sängen å fryser fortfarande...men nåja
IMORGON ÄR EN ANNAN DAG!!! Å vet ni vad?!?!? JAG TAR BUSSEN!!!!!

Tack å bock!

Inga kommentarer: