torsdag 18 november 2010

lääääääääänge sen!


Jaha..då var jag här igen då...får se hur mkt man kommer ihåg att gå in å uppdatera.
Har varit till Lycksele nu och fått bekräftat att det blir op..å det känns bra men pirrigt!

Bytt jobb så nu är jag på 2 ställen å trivs som fisken i vattnet...

Barnen har blivit 7 år, 6 år (2 dec), 4år..huvva vad tiden går fort,,,mammas lilla stora småtroll! Så både Hampus och Elliott går skola nu..å det går JÄTTE bra...va
r på Utvecklingssamtal i går å det var en stolt mamma som gick därifrån.

Annars ser nog livet ut som vanligt fast med "nytt kök", Hall och lill toa...hade vattenskada i sommras..det var INTE roligt att vara utan kök..men löste det med att ha bordet i rummet...å åt på plast tallrikar.

Har fått "nya" grannar sen sist jag var in. Therese å Jonas med deras 2 barn och 3 till men är som dom på J man umgås med..blir nå nya grannar nu efter nyår...f
år se vad det är för typer...hoppas det finns barn i rätt åldrar...Trivs super här..med trevliga grannar..men det är klart man träffas ju mer på sommaren när vi alla träffs ute...men lite kontakt har man väl nu med..men mest med J:arna.

P är igång med utredning nu å det känns som det är på tiden nu efter det har gått snart 2 år. Så vi får se vad resultatet säger.

Såja..nu har jag gjort ett nytt inlägg...*stolt* Kanske skulle vara trevligt med nån bild oxå...

1 kommentar:

Sumbomskan sa...

Ja det tycker jag med :D