söndag 12 oktober 2008

GRATTIS MAMMA/MORMOR!!!



50 år...å inte en dag över 30....haha skojar bara mamma lilla...du vet dotra din blir ju 30...så några fler år har du nog på nacken...riktigt trevlig kväll hade vi...åt väldans god smörgåstårta...fick träffa syster...fast det bara var en snabbis...å Vera å lilla My...som för den delen inte var så himla liten längre...morfar hann jag oxå säga hej till...mormor å alla andra i tjocka släkten hadew hunnit bege sig..men vet inte om jag sörjde så mycket över det.
Fick träffa dom jag ville träffa..å mamma blev jätte nöjd över presenten...men tyckte att den var lite för dyr..men det tycker jag min kära mor är värd...

1 kommentar:

bc.svensk Online sa...

Jamen så fick din kära lilla mor en super present,som vilken mormor som helst önskat sej...Önskar barnens mormor funnits och kunant få en lika men me bilder härifårn =)