måndag 13 oktober 2008

Tripp till Umeå med jobbet...




å jag ljuger inte om jag säger att det var VÄLDIGT LÄNGE sen som jag skrattade så mycket...fy fan vad jag hade roligt...tårarna bara sprutade...tur alla är lika sjuka i huvet...
Åkte i Malins hästbil...så jag, Linda å Marléne satt uppe på "loftet" resten under oss...sjöng å hade oss...framme i Umeå så hade vi en av föreläsarna framför oss..å hans mage kurrade så det ekade i lokalen..å hur lätt var det å hålla sig då?!?! Sen kommer nästa å sätter sig...å den magen börjar å...jaja vi var nog lite trötta oxå..sen kommer Linda ut på rasten..å säger högt å tydligt..."vems mage var det som kurrade där inne??" ojojoj...ja fy fan....efter hela föreläsningen så kom han ut till oss..Lars som han heter..å ville ha ett telefon nummer till en läkare vi har att göra med...å han kunde inte släppa blicken från Malins fina urringning...
Hemvägen for vi in på Max och köpte oss nå mat...å då den andra Veronika...ASGARVAR när han i kassan frågar vad hon ska ha..det var en utlänning dessutom...undra vad han tänkte..nåja..ja ni skrattar säkert inte nått när ni läser detta..men hade ni varit med..så hade ni dött...Rackarns så kul vi hade...nä det där får vi göra om tjejer....Tack för en SUPER trevlig dag!!!!!

Inga kommentarer: