lördag 4 oktober 2008

Kalas...

Har varit en snabbis på stan...köpte en vaxduk och en present till Lova...blev en barbiedocka..
Blev inte supernöjd med duken men får duga tills vidare...ville ha en annan duk egentligen..men bättre med den en bara träet..

.

For sen på kalas och kalasade på goda bullar och tårta...GOTT!!!



Fortsatte med godis sen på kvällen också..spelkväll å då är det VÄLDIGT svårt å hålla sig...men men ...nångång så måste man ju...GOTT var det då...

Kom hem ganska sent...å vad ser jag då...jo POLISER!!!! Har någon i bilen...kikar på en bil som står parkerad...lyser på backen gånger flera...bosätter sig inne i soprummet...VAD ÄR DET SOM HÄNDER??? Och jag den nyfikna jäveln...ja jag ställer mig i fönstret fastän jag håller på att kissa ner mig...å GLOR i..ja det blev säkert 45 minuter..sen SPRANG jag i princip på toan...sen tillbaka igen...å tro nu inte att det var slut där...ndå...när dom for så var jag ju TVUNGEN att gå ut å se om jag hade korp ögona med mig...kanske hittade knark eller nått...så jag kunde hjälpa till...jaja skratta ni...
Haha lite roligt är det faktiskt...men det är tur jag kan erkänna att jag är nyfiken iallafall...

Å sen till alla er som skrivit på ett papper om tystnadsplikt... VAR TYSTA!!!!

Inga kommentarer: