torsdag 16 oktober 2008

Nina för hela slanten!!!

For med Nina på staden..shoppade nå kläder jag ska ha på Lördag...förhoppningsvis...beror hur fet man är då...
På tal om fet..kom på igår var det ju en väg dag..står still på samma vikt som förra veckan...
Nåja åter tillbaka till idag...for hem med 12.40 bussen för att vi skulle hinna göra allt innan jag skulle vidare på ett möte med jobbet. Så jag gick till Nina å hon hämtade Emil...som inte var på dagis..helt sjukt att dom inte meddelar föräldrarna att dom inte behöver hämta den tiden det är sagt...kl 15.10 ringde dom att det var ok att komma...typ 1½ timme senare...
Jaja lämnade iallafall Tilly med Nina medan jag cyklade på mötet..
.
Pannkaka när jag kom tillbaka...eller i ugnen iallafall...med potatis i..kände inte så mkt smak av den..men den gick att äta...
Satt sen å pratade en stund innan jag och Tilly promenerade hem i regnet...



Satt sen å mös med snutte, tutte å välling..med mamma...
frågade om hon skulle gå å sova...Nä..ok...vila säger hon då...jaha ska du gå å vila...Mmmm...ok...gå till sängen då ska du få vila...sprang och kastade sig i sängen...haha hon är ju för go...och för ni som inte fattar så får jag berätta öga mot öga..

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Själva klimpen vart skitgod! Men det såg ju inte så smakligt ut med grumlig soppa... :D