torsdag 10 juli 2008

Fy tusiken vilken vän!!!


Ja jag må då säga det...vilken underbar vän man har. Ringer på morgonen å frågar vad vi ska göra..Hela familjen kommer å jag bjuder på god mat. Å hon den underbara ställer sig å städar å tvättar åt oss...hur gulligt är inte det?!?!?!? Har ni nån sån vän...FÖR DET HAR JAG!!!
Så snabbt var man själv igång å städa å dona...vek tvätt i förbannelse...men nu är det borta å gott luktar det här å...Syndade å käkade pizza till middag..ingen av oss ides laga mat. Å nu sitter jag bara här å väntar på att gubben ska komma hem så jag får ha lite spelkväll med min underbara vän åsså en annan kompis. Ska bli kul..kändes som det var ett tag sen.
Igår var jag INTE glad på mina barn. Hade en kompis på besök igår med ena av sina barn. Han å mina 2 barn var inte snäll med en igelkott...så vi kämpade ett bra tag innan vi fick veta sanningen...satt väldigt långt inne. Men nu är det pratat om det å nu vet dom vad som gäller.
Måste ju åxå för er nyfikna säga vem den underbara vännen är...självklart är det Nina.
Å ett STORT grattis till Verre som till min stora förvåning födde fram med kejsarsnitt en till tjejja..som vi alla trodde skulle bli en pajk...men icke det inte..vägde 3085g å var 47 lång. Ska heta Meja eller Mea...båda fina namn. STORT GRATTIS till Verre å Simon!!!! Puss på er alla...

Inga kommentarer: