onsdag 23 juli 2008

Blir alldeles snurrig i huvet

Då var Tillys säng målad. Fin blev även den...men skulle nog behöva en sväng till. Men har slut färg...hmmm...hur gör jag då da..?!?!?


Har då ont i huvudet av alla dofter här. Men ska det vara fint får man lida pin :D! Har varit å gjort en god gärning idag...arbetat...om det var en god gärning vet jag inte..hände inte alls för mkt. Bara att jag fick ont i ryggen å början till huvudvärk...
Såg Pussycat Dolls på jobbet...å YES...Charlene åkte ut...men NEJ alla fick stanna för ännu en chans...håller nu tummarna på mina favvisar...GO GIRLS!!!
Haft besök idag av Nina som kom å hämtade igen sin son som sovit här...han är en riktigt rolig kille..igår kväll skulle jag ta upp honom för att försöka få han å kissa...men det var ju dömpt å misslyckas...han satt å sov...sa Emil ska du försöka kissa...Nej! Hahahaha...hade aldrig förr sagt det..men gick bra i natt iallafall...så sluta nu upp Nina å Ante å fjompa er...han är STOOOR kille nu...Puss på er

Inga kommentarer: