onsdag 9 juli 2008

Ojoj det var länge sen jag skrev

Ja måste väl ta å uppdatera denna blogg oxå kanske. Var ju ett BRA tag sen nu. Vad har hänt sen sist då månne tro. Jag har gått på semester å det är SÅÅÅÅ himla skööönt...men VAR ÄR SOLEN??? Jo det kan jag tala om...i GÖTEBORG..jag å min super kompis Nina var iväg dit å hälsade på våra brorsor. Så det var bara hur nice som helst. Shoppade å shoppade...men alla i Gtb måste vara hur smal som helst..för fanns inte många stl över 36. Men lite grann hittade jag iallafall...blev en platt tång( som jag är mest nöjd över) åsså lite kläder..å presenter till barnen för samvetets skull...hihi...Var sååå himla varmt där så jag blev så less på mitt hår så jag tog mig i kragen å gick å klippte mig...blev himla nöjd. Var även på Lisseberg en hel dag...jädrar vad kul det var...Men Nina den fegisen åkte inte många...chicken...haha...men våran favorit för den dagen var FLUME RIDE...tror jag blev blötast av alla...åkte väl den 5 ggr. :D Och inte att glömma MC DONALDS...å fy fanken vad det var gott...mmmmm..Nina den virrhönan skulle ha haft ett kompass med sig..var lite roligt å vara en guide...fast ska inte påstå att jag hade riktigt koll själv på allt..missade ju tyvärr å åka till Saltholmen å visa skärgår´n men jag hoppas att hon följer med nån annan gång...men det lär väl dröja..hon saknade sina barn så mkt...medans en annan bara njöt för ett tag. Men nu är man åter hemma i tillvaron å idag har dom varit jävlar rent ut sagt...så undrar om man ska ta sitt pick å pack å fara igen. Nä skämt å sido. Min söta rara Nina kom med ett förslag idag som jag hoppas kommer att gå igenom...jag som trodde hon bara ville kräkas på mig efter denna vecka...så det var kul...nä nu ska jag ta å krypa till kojs..har några timmar å ta igen efter tågresan...INTE sköna sängar i dom...hade då avdomningar i arslet innan resan var över..å framför allt i ryggen...får nog ta å be gubben om en helkroppsmassage å vad det hör till..hihi...hade gött...puss från HIPPON!!!! Puss å Kram på dig Nina..älskar dig!!!

Inga kommentarer: