måndag 14 juli 2008

Tack Åsa å Peder för en trevlig dag




Fick sovmorgon i morse. Elliott å Tilly hade klivit upp å lekte själva..frukost å iväg sen på Konsum å handlade lite fika å lunch. Fick stor främmande sen av Åsa å hennes karl Peder. TREVLIGT!! Satt här ute å åt Panpizza å Risifrutti...mina barn badade i poolen så man fick en å annan vatten droppe på sig! Satt å pratade å drack kaffe å fikade lite...eller jag, Patrik, Peder å barnen...dom andra var tydligen bantare...men bara mer till oss...Bar sen av hem till Åsa när gubben for å jobbade. Dammsög å städade när jag kom dit...FY PÅ MIG!!! Mkt roligare å städa borta...så nu är det fint hon dom...hihi...Älskar dig Ostor...Peder gick ner å grillade medan vi bytte bajsblöja å plockade fram ditt å datt...ååååå vilken god mat han hade gjort...tack för det braiga ideén. Sen beslutade sig Hampus för att han skulle sova där..så vi fick traska hem utan han. Gick en sväng förbi Anna å såg dom små små söta hundvalparna...vilka sötnosar. Hmmm kanske skulle ha tatt en...eftet noga övervägande så tror jag nog på ett NEJ!!! Men söta är dom då iallafall. Fick mig en kopp kaffe å en rök innan jag for. Å en titt i deras nya kök. FIIIINT!!! När jag kom hem upptäckte jag att jag hade glömt Tillys snutte...*morr* Bara å fara tillbax igen då...så idag har jag då fått lite motion iallafall..avslutade dagen med ett äpple å huvudvärk...Nati natt...

Inga kommentarer: