tisdag 22 juli 2008

Oj vad jag vill på IKEA!!!

Jag vill jag vill jag vill....NUUUUU!!! Är såååå sugen på att göra om här överallt...ska börja ed att måla Elliotts säng och 3 byråer å kasta ut vitrinskåpet. Ngn som vill ha ett? Ska se om jag ska skicka iväg en beställning å på en soffa till Hampus å en säng till Tilly från Ikea...slipper man dra det när man far ner nångång i livet..NINA KOM IGEN NU....NUUUU FAR VI!!!!! Å snart börjar jobbet igen å....fy faaan,,,jaja man kommer ju in i rutiner igen å så...normal lön...men nog är det skönare å vara hemma å göra vad man vill... Nä nu ska jag tänka på nånting roligare...MÅLA!!!! Hoppas det blir bra...IKEA!!! Hoppas det blir av snart...har rensat å grejat i ungarnas rum å kastat en hel sopsäck med leksaker...SKÖÖÖNT!!! Nu är det bara byrån från morsan som fattas...å den verkar ju ha fastnat där...nä man får väl ta å hämta den själv på nå sätt..nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe å försöka måla lite. Hade

Inga kommentarer: