måndag 10 november 2008

Detta känns inte alls så himla kul

Ja då har vi bestämt oss för att flytta isär...å det var inte alls det jag ville med mitt liv..ett till misslyckande förhållande...men det är ju bra så jag älskar honom massor fortfarande å kommer att fortsätta göra det...men vi är helt två olika personer som vill helt olika...å då är det himla svårt! Jobbigaste är hur det blir för barnen...det har jag super ångest för...hoppas bara att vi hamnar i samma ort iallafall så man har nära med ungarna. Och framför allt att man kan hålla samms...ååååå det snurrar å snurrar...helt tom i huvudet samtidigt som det bara går runt....jag känner mig sååå himla misslyckad som mamma...kan inte ens ge mina barn en familj en riktigt lycklig familj...men jag gissar att man inte kan lyckas med allt...eller inget tydligen...
En sak jag inte heller fattar är att det verkar ju aldrig ta slut tårar....tror jag har gråtit hela dagen idag.
Sen får man väl se hur framtiden blir...kanske hittar man tillbaka till varandra..eller så hoppas jag att man blir goda vänner.
Ja ni som har varit med om detta vet själva hur det känns å jag lovar jag önskar inte ens min värsta fiende...
Nä nu ska jag gå å gråta lite till...

Hoppas alla får en trevlig vecka...vet ej om jag orkar vara inne nå mer...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte en misslyckad mamma!! Du är en av dom bästa mammorna jag känner! Det kommer att gå bra. Tiden läker såren och du kommer att vänja dig. Skickar styrkekramar till dig vännen! Du vet var jag finns!

Anonym sa...

Hallå! Du är inte alls misslyckad som mamma!! Jag tycker du är en super mamma som hela tiden syr ihop allt som ska göras med barnen!! Hoppas att allt ordnar sig för er! Kram Maria