fredag 14 november 2008

Begravning

Usch å fy å tvi å blä....inte är det roligt å vara på begravning...andra gången i mitt liv...å jag längtar inte till nästa...hoppas den dagen aldrig kommer. Men det var superfint...å väldigt sorligt...många satt å grät...tror alla vi assistenter hade tårar i ögonen iallafall....en viss som satt mest å skrivade på sig å såg bara ut å vilja fara hem....tragiskt!
Prästen läse upp lite ur hennes liv..å tårarna bara sprutade...usch varför förtjänade denna kvinna en sån fruktansvärd sjukdom å dö så ung...bara 50 år. Sen var det dags för rosorna...då kom det ännu mer...superfint av Inger, Biggan å Malin som sa sååå fina saker...själv fick jag inte fram ett ord.
Tack Katrin för tiden vi fick tillsammans...du kommer alltid å finnas kvar hos oss alla!!

Efter begravningen for jag och hämtade barnen å började ladda för första natten...igen...HOPPAS verkligen det går vägen denna gång...att jag kan sova imorgon. La mig å vilade mellan 18-21 Patrik var hemma så det gick bra denna gång...håller tummarna nu....

Godnatt till er som får sova...själv sover jag imorgon

Inga kommentarer: