onsdag 12 november 2008

Ny dag

Har haft besök idag en liten stund av kusin Nina...TREVLIGT...!!! Kort därefter var det dags att hämta ungarna från dagge...konstigt att dom alltid äter olika mat...?!?!?! Å ALLTID Tomtegröt...jassi barna...
Kom hem och lämnade ett brev till en av grannarna...hade kommit fel..öppnade det igår och blev riktigt upprörd till jag såg att det var till fel Patrik...GROV misshandel...ojojoj....men men...fel namn som sagt...efter det så tog jag mat och kaffe å satt mig framför tv:n...VÅRA BÄSTA ÅR!!!
Sitter nu här å har laddat hem Prison Break..måste ta å se dom andra avsnitten...4 st som jag har osett nu...
Kikat lite på EddaHallen oxå..måste dit snart...verkar vara super mysigt...bara barnen slutar hosta..verkar ju fan aldrig ge sig...
Angående allt det andra så tar vi en dag i taget...å tack till alla er som ringer å som bryr sig..ni vet vilka ni är...kramar betyder mkt...vara sig det är en riktig eller genom telen.
Ska nu fara i väg å jobba lite...ha en trevlig dag...får se om jag kommer in senare...MÅSTE försöka hålla denna uppdaterad...

Inga kommentarer: