torsdag 20 november 2008

Såja..nu är jag fin...

Panik bokade en tid igår till frissan...så nu har jag varit där å gjort mig snygg..eller snyggare...NOT!! Har ingen bild på det just nu...kommer kanske sen...jag har så svårt å fastna...förstår inte varför..men jag har iallafall slingat i 2 blonda nyanser...blev riktigt bra...har bokat en ny tid för klippning i December..så då blir det nog lite kortare...bak iallafall...
När jag å Hampus kom hem...(han fick följa med) så var farfar på besök...sååå himla kul å träffa han...har inte varit här sen i våras...men tyvärr han jag bara vara hemma en timme innan man skulle iväg på jobbet...så jag hoppas verkligen att han håller det han lovat å kommer ner nått i jul...då är det inte så himla länge kvar...han är så himla go den gubben...jag minns från början när vi träffades..så vågade han knappt kramas...(tror inte han var van) men nu är det nästan så att han flyger på en....=D...jätte kul!!! Tack för trevligt besök...



Inga kommentarer: