tisdag 18 november 2008

Första mötet

På det nya jobbet. Trevligt med alla samlade...åsså fick man ju se den nya chefen...
Pratade lite om schemat...å jag gjorde en fuling..hehe....
Ända dagen jag sa att jag ville få bort på mitt schema (eftersom jag hade för mkt tid) var julafton mellan 15-22...sa att jag kunde jobba själv mellan 7-22...ingen jävel ska väl måsta jobba 7-22 på julafton...eller? Men icket....så blev lite smått irriteras...så hon fick gå å hämta en ledigheltsansökan som jag genast skrev på å lämnade in. Men sen.....frågade hon om nån hade nått å säga om schemat...ja sa jag...bara att jag inte jobbar nått med Gabriella på 8 veckor...så alla satt å kikade var vi kunde byta...å då...julaftonskvällen....så jag drog tillbaka min ledighet...å en annan fick min tur...man får väl inte vara dum...hahahahaha....
Oj mkt prat om schemat nu...nåja..var ju typ det ända vi pratade om...
Så nu har jag försökt övertala Nina att jobba julafton med mig...han ska ju ändå bort mellan 12-14.30 så dagen kommer att gå fort...åsså får du MASSA pengar..å det är BARA till 15.00!!!! PLEEEEEEEEASE!!!!! Jag ger dig fan en kyss i arslet!!!!

Kram på er....

Inga kommentarer: