fredag 1 augusti 2008

Fan nu har jag glömt igen

Men det är ju bara det att när det är fint väder så är jag ute hela dagar...åsså har jag ju börjat om å jobba så det är en bra anledning att inte hinna eller orkar göra det. Ja som sagt har jag börjat om att jobba å det är väl lite så där måste jag säga...fick reda på igår att jag är den enda som är ordinare...YIPPE...kan ju göra mina egna regler då..hihi...en är sjukskriven för huvet, en har fått bröstcancer å dom andra 4 har fortfarande semester...
Måste bara skriva medna jag har det i huvet...RACKARNS vad det åskade igår. Blev värsta ljuset här inne.
Har köpt trosor åt Tilly idag så får vi se om hon är intresserad å sluta eller. HOPPAS!! Skulle vara skönt å inte ha nån med blöja. Hittade oxå en döskalle sophink som jag köpte till Hampus...Elliott har en lika dan i blixten redan...så nu är det bara skrivbord å soffa som fattas till Hampus...Fy fanken..har inte fattat att han snart börja skolan...storkillen.
åsså har jag gjort en till sak men det får ni veta när det är dags å veta...haha...nu är ni allt bra nyfikna va. Nån vet å dom som vet av sig veta..SÄGER INGENTING!!!! Puss Puss...

Inga kommentarer: