onsdag 24 september 2008

Fotograf, Barnvakt sen Party

Morgon var det fotografering på ett av dagisarna. Gick bra..pappa var där med dom...eftersom jag jobbade. Elliott har fortfarande lite kvar av blåögat...hoppas det inte syns allt för mycket.

Sitter på jobbet och får ett mms....ojojoj...



Hampus som kastat en sten i huvudet på Elliott. VAD SKA MAN GÖRA?!?!?!

Efter jobbet hämtade jag en tjejja som skulle vara här en liten stund medan hennes mamma å pappa var på trav...Hon är såååååå söt!!! Så vi gick och hämtade mina barn som hade hamnat på fel dagis...av nån anledning (förvirrad pappa!?!?!?!?) Gick sen hem å gjorde spagetti och köttfärssås...barnen åt som grisar allihop..så det måste ju ha varit gott! Malin hämtade henne strax efter 18. Hade då klätt alla barnen...för jag var ju bjuden på ett

Smyckesparty...himlar såå fina grejor det var..å billigt var det å...ska lägga ut bilder sen på dom så ni får se. Hade tänkt ha ett sånt party hemma hos mig nångång..vet inte när bara..så då är ni välkomna. Tydligen är dom väldigt lika snösmycken?!?! MEN MYCKET billigare!!! Verkar det lockande...?? Adresses är här om ni vill tjuvkika lite : http://www.dagochnatt.se/

Sen var det hem å lägga ungarna...och dröjde inte så länge innan jag sov själv!

Inga kommentarer: