tisdag 23 september 2008

Hälsat på Nina idag igen...

Börjar nästan bli en vana det här...men barnen leker så himla bra tillsammans...har varit ute och lekt i det underbara vädret...små tjejerna tog sig en eftermiddags lur...men kom sen å var med å lekte dom å..Jag och Nina passade på att se Våra Bästa År..medan tjejerna sov...
Satt sen å mös på bron med kaffe..å kika på barnen...UNDERBART!!!

Lite bilder från idag vid lunch bordet:



Sen måste jag bara tillägga...att VAR Tilly stoppar sin mat det fattar ICKET jag...hon åt frukost vid 9..åt resterna av Novas barnmatsburk (kvar typ en hel stor) vid 11-11.30...åt sen lite affärs pizza (jaja Linda) med mig. Glass sen när tjejerna vaknade...Middag typ 1 portion med kött å mos å grönsaker och 2 till med bara mos och grönsaker...så var den unger stoppar kilona...det fattar jag inte....MÅSTE släkta på Patrik.

Inga kommentarer: