måndag 22 september 2008

hälsat på ostor

Fikade, klädde oss och sen for vi till Åsa med familj å hälsade på dom. Åt god Korvstroganoff..som jag var lite delaktig i...och dinkelmakaroner. Ungarna åt vanliga makaroner. Alla barnen lekte otroligt bra tillsammans...trots att det var en del gråt men det hade andra orsaker. Satt och läste i en bok som jag nog måste beställa om inte böckerna jag snart har är bättre..för den var ruggigt bra...men men återstår att se. Igår var jag på viktgrupp (glömde bort å skriva det) men kände mig INTE alls peppad att gå den..känns som att börja om från början igen...nu när man väl kommit igång...så skippar det å fortsätter som vanligt...kanske lite mer insatt när jag läst böckerna...å delat med mig till Linda...


Boken som jag satt och läste å kan rekomendera


Tog ett kort på Elliotts öga idag...fast har jag gjort flera dar iofs...men ville bara visa vilken skillnad det är från i Tordags till Nu:

Inga kommentarer: