söndag 21 september 2008

Ännu en dag med tapetsering...

Ante kom å fortsatte tapetsera denna gången vardagsrummet. Ungarna satt å kollade på till en början..men blev mer å mer närgångna...så tog dom i duschen å la isäng dom och sen fick dom lägga sig å se en film. När jag for hade dom redan hunnit fodväggen..såååå jävla snyggt...mkt bättre än vad jag trodde (fast det blev lite annars än vad jag tänkt å...ändrade min plan =) For sen till Nina å umgicks en stund...såg tv å snackade lite strunt. For hem vid 00...för då var mina ögon i golvet...blev en sen kväll igår..efter man ståkat å bökat klart så var hon nog närmare 02.30...å ungaran upp som vanligt...jag vad döööööd!!! Nåja...man lever bara en gång...sova hinner jag göra i graven!!

Resultat av Vardagsrummet

Även denna gång...ni måste se det live

Inga kommentarer: