måndag 15 september 2008

Ger snart upp!!

Visst tusiken kan det väl gå neråt snart..kämpar å kämpar..men står bara still..känns som man bara vill ge upp...vet inte vad det är man gör fel..men men...bara å ta i med nya friska tag..har ju till på Torsdag på mig så.
Pratat med en kompis idag om alla missförstånd som blir när man pratar från mun till mun..så hoppas att det inte blir nå mer sånt. Som jag sa till henne...sanningen kommer alltid fram.

Ska till Nina sen å umgås lite..så hon slipper sitta själv stackarn..hihi...tur jag är en bra vän!
Ska bara bada ungarna, gå å handla..å sen lägga barnen..sätta mig på moppen å burna iväg!!

Väntar förbrilt på ett brev..som aldrig verkar dyka upp...måste snart ta å ringa dit och höra vad det är som händer. Vill ju veta!!!

Nåja...ha en fortsatt trevlig kväll..nu har jag lämnat några rader...har inte glömt...bara inte orkat!!

Kram

Inga kommentarer: