torsdag 11 september 2008

Minus igen!! =D

Började morgonen med att väga mig...var gode nervös...trodde inte att det skulle gå neråt..men det gjorde det...-1,2 kg så nu är det sammanlagt 2,5 kg på 2 veckor...det är bra!!! Sen har jag jobbat hela dagen...vi var ut på en ganska så lång härlig promenad...var sen och hämtade kidsen..dom ville ha tomtegröt till middag...fast dom ätit det även på dagis...måste jag säga att dom åt som grisar...det gjorde dom...alla tre...det är roligt att dom äter...man ser vissa barn som knappt äter nånting..men kommer väl en sån dag oxå...bäst å njuta nu då...ikväll blir det spelkväll med brudarna...blir kul..sen hoppas jag att jag får tapetserat snart..har varit å ut ut tapeter..å dom finns på plats...så säg bara till Chrille..jag är redo!!!






Puss å Kram

1 kommentar:

Åsa sa...

Hmm... vems barn kan det vara som inte äter nåt... =P