måndag 15 september 2008

Sååå duktig!!

Måste bara berömma mig själv å ge mig en klapp på axeln...jag å Nina bestämde oss för att umgås lite ikväll å spela lite kort...när andra sviker...for först på Konsum å handlade efter jag hade stoppat barnen i badet (Patrik var givetvis hemma...) velade sen om jag skulle ta moppen eller cykla till Nina...velade läääänge innan jag beslutade mig för att cykla...tnkte att börjar jag så MÅSTE jag ju cykla...så jag gjorde det! Sen när det skulle bära av hem...så hade jag ju inget annat val än att cykla även hem...Fy tusiken vad jag är duktig...hoppas bara att det märks nu på vågen då...annars blir jag då ledsen...sitter nu å pratar med Verre å håller tummarna att man får träffa henne när hon kommer upp...*saknar dig gumman*

1 kommentar:

Veras garderob sa...

Du vet väl om att jag saknar dig å!!