söndag 7 september 2008

MINUS!!!

Ja då var det ju det där med bantningen igen...jag å en kompis..har gett oss in i GI världen..om vi nu gör rätt vet vi inte..men det går då neråt iallafall så då är det ju bra. Första veckan visade -1.3...Så får se vad nästa vecka visar...bara det är - så skiter jag i resten.
Jobbat i helgen å det kan inte ha hänt mer kaos än vad som gjort...men igår började det med att Biggan for för att hannes man hade fått ett epilepsianfall å farit genom 2 glas rutor. Blod ÖVERALLT!! Så hon for in på akuten med honom å dom är fortfarande kvar där å far vidare imorgon till Umeå för operation...sen idag en ½ timme innan jag skulle sluta ringer Pillan...då har hennes man fått hjärtflimmer så han ska oxå in på lassa...hur otur får man ha...plus då en annan jobbarkompis som fick bröstcancer...det sägs ju att olyckor ofta följs åt 3 och 3...så hoppas att det är klart nu då.
Efter jobbet for jag en sväng till Nina å hjälpte dom klippa gräsmattan...sen satt vi bara å surra..pratade om helgens bravader..på club 27...haha...alltid lika kul...plus att jag fick mig lite kläder..å skor..TACK NINA!!!
Så här fin var Tilly när jag höll på å sminka mig för club 27!



Så nu har jag tänkt sitta här och göra lite nytta..om jag inte somnar i stolen...är gode slut...så egentligen skulle jag nog ta å gå å lägga mig...natti natti...(säger det nu så har jag sagt det...)

Inga kommentarer: