fredag 22 augusti 2008

Bakdag...

Imorgon den 23 augusti -08 fyller min lilla bebis?!?!??! Eller hon är ju verkligen inte det länge...hon blir ju faktiskt TVÅ ÅR!!! Kan INTE fatta att tiden går sååå himla fort...Å Hampus som börjag "skolan" nästa år...ojojoj....STANNA I ÅLDRARNA!!! NÄ skämt å sido..är ganska skönt när dom börjar komma upp i åldrarna så man kan börja hitta på mer saker. Idag efter arbetet så drog jag, Nina å Linda till Ica Maxi å Barnens Hus för att köpa presenter och bakgrejor. Hemma 20.10 satte genast igång och baka...med barnen halverst hängande i smeten. Men gick bra en stund...fick smaka lite smet...åsså sprang dom iväg å lekte en stund...å sen tillbaka igen...dom är ju för söta dom små liven. Till slut satt dom sig ner och såg Emil. Så jag var väl klar vid 23....hade då bakat..Banankaka, Morotstårta, Kladdkaka, Moccarutor...kändes som det var mer...men det är nog allt...ska baka 2 tårtor imorgon åsså negerbollar. Blåsa ballonger å sånt får bli imorgon med...just nu är jag då såå himla slut i hjärnan...så funderar på att gå å sova. Imorgon lär vara en lååååång dag...ska bli spännande å se hennes min när hon öppnar paketen. Återkommer mer imorgon om hur det blev..OM jag hinner...ska iväg å jobba sen direkt efter...sussa sött...

E-type ( ja HON heter faktiskt så) på jobbet har satt sig till rätta...skööönt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var så duktig... Allt fika du bakade blev supergott!!!

Puss...
/Patrik.