fredag 29 augusti 2008

Förvirrad!?!?!!?





Jaha,,,=S...säger ingenting så har jag ingenting sagt...(glömt igen) Tilly har ju då fyllt år..nu är hon en STOR tjej...

Hade några kompisar här med barn...riktigt trevligt...roligt å träffa Verre speciellt..är såå himla sällan nu för tiden.



Ostor frågade om jag var sugen på en till...haha...skulle inte tro det...nu har jag gjort mitt...men sa åt henne att producera...så vi får väl se om hon lyssna..hihi...

Har även varit på ett kalas på söndag...dagen efter alltså..riktigt fina tårtor.



Ja vad har hänt sen då!?!?!? Inte så mycket tror jag..varit å köpt en skrivare så jag kan fotografera...=D
Nä jag vet itne vad jag ska skriva så jag slutar här..annars blir det bara massa klotter..Jädrar...glömde ju säga att jag ska ju på IKEA!!!!! IMORGON!!!! Fy tusan vad jag längtar..
så nu blir det till å ändra om lite här hemma...få ett "kontor" å lite ordning nere i hallen...å finare uppe...åååå vad jag längtar....såja..nu var det sagt...TJIING!!!

Inga kommentarer: