söndag 10 augusti 2008

Har gjort det mest underbara

Jag har ringt in den SISTA beställningen till Gun. YIPPIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!! Å nu LOVAR JAG Å SVÄR inför er ALLA!! Jag ska ALDRIG mer sälja Tupperware. Partyn kan jag ha...men INTE sälja!
Blev då tom mer än dom 4200 man skulle sälja för. Så då kanske man får nå xtra på kuppen. :D
Har då tagit så alla ska få en gåva för dom var så snäll å beställde. TACK till er. Speciellt du Emma som gjorde att jag bara hade 88:- kvar. Sen Evve och Mamma som kämpade å såg till att jag hamnade över...tack även till er. Nä har fortfarande inte kommit in i duschen så nu SKA jag gå dit. Var bara tvungen å skriva att jag är sååååååå LYCKLIG att jag slipper höra VARJE Söndag..Hej det är Gun...har du nån order??? Åååååå...You Drive Me Crazy!!

Pöss å Kjam på er

Inga kommentarer: