söndag 10 augusti 2008

jobb å jobb å jobb

Känns inte som man gör annat nu för tiden. Antingen är man där eller så nån annanstans (hemlisen). Nu i helgen hade jag tänkt gå ut å ha lite kul. Men så har dom ju massor med sjukskrivningar på mitt jobb...så ringde å erbjöd att jag kunde jobba...å jag har nog aldrig hört min tjej så himla glad...roligt..skulle få massor med stjärnor i himlen. Så 20 timmar kval i helgen. Det kan jag säga kommer att märkas bra på lönen *längtar*
Ja vad annars kan man säga. Har suttit å kikat på Ikea sida å i katalogen. Ska ju dit nu när vi får lön. Så håller på att rensa å feja hemma...vill göra om hur mkt som helst...å det är så kul!! Å jag LÄNGTAR hur mycket som helst...å blir det inte så börjar jag rackarns å gråta. Men det tror jag inte. Dom har lovat.
Ja just ja...en jobbar kompis till mig har träffat sin gamla kärlek igen. Ska flytta dit, har förlovat sig å har redan bestämt bröllopsdag nästa sommar. Så då blir det å åka söder över på bröllop...TREVLIGT!!! Håller tummarna för dom å hoppas att allting går bra. Ser väl om man kommer att finnas kvar i hennes liv när hon drar...hon är ju inte bäst på att höra av sig nu heller. Men var då förbi å sa hejdå.
Ska börja göra oss i ordning nu för å fara till Stora Emil som blev 5 år igår. Har barnkalas idag.
Måste försöka hinna å rensa ur vitrinskåpet å skåpet i hallen å..ska komma en å ta dom...SKÖNT!!!! Då blev man av med dom innan man far på Ikea...Puss å kram

Inga kommentarer: