tisdag 12 augusti 2008

Ett riktigt HALLELUJA MOMENT!!!

En bra dag på jobbet idag. Nina ringde väl en 711 gånger och frågade om jag hade nått jobb åt hon. Ringde och sökte på tre ställen. Så nu gäller det bara och hålla tummarna för hon. Slutade och for å hämtade ungarna. For sen till Åsa P och drack lite kaffe och pratade strunt. Vi bestämde att vi skulle ta tag i detta med vikten igen och prova GI...får se hur det går då. Inga kolhydrater...inga makaroner, ris, potatis, vitt bröd...hmm..det är då tur man får äta iallafall..Cambridge är då det klart tuffaste som jag har provat. Så bra om detta fungerar då. Kusin Nina följde också med. Väl hemma igen så fick vi besök av en jobbar kompis. Bestämde att vi skulle dra med dom som ska sluta på jobbet Och äta eller ett dildo party. Så måste kolla med tjejen som jag vet om..om hon fortfarande håller i eller. HOPPAS!!! Och nu till det bästa av allt. Avslutade just ett samtal med Nina...Ante den tokfan har gått å köpt veckans bilkap. En skattebefriad och vad det nu mer var...Merza...ja det var nog bland den fulaste bil jag sett...eller fulaste...Tur han har en snygg tjej som kan lysa upp tillvaron i den bilen. En riktig Halleluja Moment bil.



Nä brudar..vi får nog ta å ta den på IKEA nästa gång. Rymmer mycket bak på flaket.

Nåja en puss till Ante som har gjort det bästa kapet denna vecka. Puss till Nina som alltid får en att skratta. Och vi som alltid håller i hop i vått och torrt. Puss till Marléne som ställer upp och vill hjälpa mig med min dröm, Puss till Patrik som vill leva med mig trots att jag är en bitch. *ler*
Puss på er alla andra som gör mitt liv värt å leva.
Nu ska jag sätta mig och träna, träna och åter träna!!!!
TJIIIING!!!!

Inga kommentarer: