måndag 11 augusti 2008

Kalas...





Hipp Hipp Hurra!!!

Varit på kalas med pojkarna (Igår). Tyckte det var sååå spännande,,åsså var det ju till favvo Emil å...deras tremening. Fick fika å en smarrig maränsviss. Har bilder Åsa...men dom verkar ju ha fel på denna sida nångång om sänder. Får då inte dit mina. Iallafall efter fikat så gick dom ut å hade en lek med ballonger. Skulle ha ett häftstift på näsan å en ballong baki rumpan. Mina barn ville inte vara med. Tog sen en paus å Ante satt å blåste upp ett gäng ballonger som han sen hedde i studsmattan...så där val det ballonghav...vilket dom tyckte var himla kul..lät som det var skottlossning på Hällgrensvägen. Lekte sen lite andra lekar som 1, 2, 3 OST!, Tjuv å Polis mm...jag å Nina stod samtidigt å övade våra färdigheter i en grej med en boll som du ska slå med ett rack. Nina vad heter det? Sen var det dags för fiskedammen. Glada blev dom.

Sen var det dags å far hem. Gud var 2 timmar går fort. Nåja trevligt fick dom då.
For sen å jobbade dom sista kval timmarna. Birgitta kom tillbaka..var väldigt trevligt! Pernilla från mitt jobb kom förbi å pratade lite om flytt å framtidsplaner. Tänk om det verkligen är sista gången man träffar henne nu...tråkigt..hon lovade iallafall att skriva brev. Så hoppas att det blir så. Kom förbi i dag å hämtade en byrå. Så när vi tog farväl så fällde jag en å annan tår. HATAR avsked...!!!! Ska ta å fika nu å fara å hälsa på ett dagis...ha en bra dag...

Inga kommentarer: