måndag 4 augusti 2008

Någon var tydligen väldigt trött!

Igår var vi på bio å lill snuppan var hos Åsa...tack Åsa fast hon inte var riktigt en sötunge från början. Men tur att hon kunde charma er till slut iallafall. Väl på bion så köpte vi popcorn å nå godis. Drickorna hade vi köpt på konsum tidigare. Hann väl se reklamen så sa Elliott att han behövde BAJSA!!! Å vi satt längst in...Nåja bara å traska ut då...jag själv passade på själv å gå på toa...å det gick fort. När jag var klar var pajken borta...ÅÅ SHIT!!! Gick in mot bion å mötte biljett tjejen...å hon sa att han hade gått in. *PHU* Satt oss igen...Jag vill hem mamma...säger han då..men ÅÅÅÅ var bara tyst å se...Vad händer då..jo han somnar...det var värt 60 spänn..haha..nåja tyst blev han iallafall...Vi såg Kung Fu Panda...skrattade oss igenom en bra bit av filmen...Hampus tyckte den var super bra..å hade mycket att prata om efter. Bussen hem gick inte föränn 21.40 så hade gjort upp med Åsa innan att dom skulle hämta oss...TACK SÅ MYCKET PEDER för skjussen enda fram till dörren. Sen var det bara hem å göra lite kvällsfika å få isäng fröna...somnade kanske så fort...vilket mamma å pappa oxå gjorde. Idag har jag jobbat å sen varit på hemligt uppdrag...ååå jag längtar sååå till på Torsdag...första dagen D!!! Å nu r jag SNART ÄNTLIGEN klar med Tupperware...ska bli såååå himla skönt att hon inte ringer nån fler Söndag...man blir ju galen...
När jag kom hem så tyckte jag mig höra en bil just utanför fönstret...så kikade ut...å det försvann då lika snabbt som det kom...men tycktes känna igen den...gick ut å kollade brevlådan..å pojkarna hade fått post...Ett inbjudningskort på KALAS!!! Vad roligt...blev superglada. Natti natt

Inga kommentarer: