lördag 2 augusti 2008

Lördag

Vaknade av ungarna idag 7.30 eller kanske var tom tidigare. Å trött så in åt HELV*TE var jag. Hemma igår vid 03.00 å kunde inte sova då..låg vaken till typ 04. Så hann inte sova så många timmar i natt...får ta igen det inatt..hoppas jag. Om inte karln kommer hem å är irriterad. Ska iväg å supa. Minns inte sist jag drack...får väl se om det blir nästa helg eller...Patrik jobbar ju jämt. Men men...hinner nog innan jag dör...Snart ska man iväg å jobba. Känns inte allt för lockande. Men man måste ju tjäna ihop till sitt levebröd. Ska eventuellt på bio imorgon å se Kung Fu Panda. Beror på barnvakt till lillan å hur bussarna går..,å framför allt hur bakis karl är. Nä ska göra mig klar för att fara å jobba. Sen blir det väl bara å sova. Blir ju själv så. Kram

Inga kommentarer: